Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna pettersson - 30 mars 2011 15:33

Nu har det gått ett tag sen jag skrev sist igen, men sitter iaf i min brorsas rum och har precis sminkat mig, drog hem efter lunchen idag, badade sov en stund sen kom brorsan hem och då vaknade jag, klädde på mig och sminkade mig, nu sitter jag här och ska snart dra till leila, wihoo! Jag ska försöka få min bror att bjuda mig på ett ciggpaket (dvs 40-50 kr) och imorgon ska han och jag till jakan!   


Av Johanna pettersson - 28 mars 2011 11:08

Helgen har varit händelserik

Fredag: vaknade, drog hem drog till kungsängen för att sedan åka till jakan, för att åka hem och käka hos foffo, drog till leila, sen till rille, sen tillbaka till leila och sedn till angel, och sen drog jag till rille igen,


Lördag: Vaknar drar till kista fick tre linnen av rille, åkte till mediamarkt och sen willys, drog hem till rille och va med sparven och joel


söndag, donken rilles farsas båt sen hem (rille övningskörde) va med sparven och joel, drog till gs och käka kebab på tal om det är jag hungrig, och nu, sitter jag här (måndag) och skriver kortfattat om det jag gjort  :)

Av Johanna pettersson - 24 mars 2011 09:47

Sitter i skolans datasal, sov hos rille inatt och väcktes av mitt kära alarm 07:30 drack te, sminkade mig satte mig i soffan och tog en cigg, gick till ica och handlade för att sen åka till skolan´och sitta här. Jag ska gå ut och möta frida tio över och nu måste jag gå på toa, rille gav mig några cigg bjöd på ett tuggummi paket och gav mig 24 kr! han är så jävla snäll alltså!   

Av Johanna pettersson - 23 mars 2011 23:30

Jag är fett epic! JAg sitter hemma hos Rille med Sparven och, ja.. Rille, vore ju konstigt annars? Vi har tittat på en film som handlar om en hund som pratar, Vetefan vad filmen heter men, den var bra i alla fall! Vi har ätit chips godis choklad och druckit coca cola. Jag har ingen nyckel på mig och porten låser sig klockan nio, duktig Johanna! Jag har inget mer att skriva för tillfället så det här får räcka, puss.  

Av Johanna pettersson - 23 mars 2011 15:14

Nu är jag hemma, orkade inte göra provet eller nånting, så drog till Daniel efter lunchen, han killade ihjäl mig typ,  Sen drog jag till mammas jobb, pratade ut om skolan och grejer, sen fick jag två cigg och gick hem. Jag och Emelie är vänner igen, skönt faktiskt att reda ut allting. Jag brände mig på min cigg idag så jag har en blåsa på höger långfinger   Nu ska jag snart göra mat, Nudlar ftw, Vill ni ha ett tips på jättegoda nudlar? Det får ni oavsett vad så..


Du behöver:

Nudlar

Soya

Sweet-chili sås

Stek margarin.


Koka upp nudlarna utan krydda och smält margarinet i en stekpanna,  

Häll bort vattnet och häll nudlarna i pannan, häll över chili såsen soya och kryddan, blanda och stek en liten stund, om du vill kan du tillsätta wok grönsaker och kött också, det är jätte gott!  


   

Av Johanna pettersson - 22 mars 2011 21:55

Nu ligger jag i sängen med min sovtröja som jag fick av sandra och täcket, jag ska upp klockan sju imorgon och ringa Frida! Vi har nationella proven, hur tråkigt som helst, jag har gjort knäcke smögåsar med ost och en stor kopp thé också, så nu ska jag titta på x-men orgins: Wolverine (igen!) äta och dricka thé sedan ska jag sova! jag kommer iofs inte titta på hela filmen eftersom jag måste  upp imorgon, ofcourse. Men man kan ju alltid titta när man äter, jag älskar att titta på film och äta, jag har till och med "godis filmer" jag bestämmer mig för till exempel.. Ja vi säger madagaskar, då äter jag sött godis som typ hallon ananas banan smak. Sjukt jag vet, men så har jag alltid gjort, jag gillar teman! Nu ska jag glo på mina händelser i facebook och sedan blir det..tadadada... Sleeping time! 


Jag langar en sisådär halv gammal bild    

Av Johanna pettersson - 22 mars 2011 14:53

Konstigaste dagen på länge, Försov mig, gjorde thé, sprang till bussen, åkte till skolan och gjorde intenting, sprang sedan till bussen igen och åkte till walle, drack mer thé, åt mannafrutti och tog bussen till mig, nu sitter jag här och ska ta ett varmt bad. Langar en bild från helgen när jag och sandra satt ute och larvade oss. Dock är endast jag med på bilden. 

   Ignorera att jag ser konstig ut på bilden, Efter duschen ska jag iaf ta bussen till rille! Yeei

..

Av Johanna pettersson - 21 mars 2011 21:20

Vattnet är fortfarande missfärgat, jag blir galen! får jg inte duscha snart! Så blir jag galen! AAH! Jag vill tillbaka till den gamla lägenheten faaaaan också!! I hate it here..

Presentation


Youre in my world now... Take it or leave it.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards