Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Lista

Av Johanna pettersson - 18 augusti 2011 02:13

Nu ska jag vara en sådan där tråkig människa som lägger upp en lista eftersom att jag inte har nått att skriva, skolan börjar om 6.5 h och jag kan inte sova, fasten jag är trött som en idiot! Well.. Here it goes:


ALLMÄNT:
Har du pojkvän/flickvän? - Ja :)
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - Ja
Kan du vissla? - Nej
Gillar du att mysa? - GOOOOOOOOOOS
Vad har du för ögonfärg? - Blå
Gillar du någon just nu? - Älskar
Blond/brunett? - jag är svarthårig, wtf do you think
Stjärntecken? - skytten.
Beskriv ditt hår? - svart slitet + löshår, alltid uppsatt i en bulle
Vad har du på dig just nu? - trosor och en t-shirt 
Saknar du någon just nu? - Ja
Vad har du för status på msn just nu? - Offline
Vad har du ätit idag? - lite pyttipanna och en rostad brödskiva med smör, sen.. lite godis 
Har du fräknar? - Nej
Cola eller Cola Light? - PEPSI!!!
Favorit tv-serie? - Criminal minds,ghost whisprer
Har du någon gång önskat att du var någon annan? - Ja
Vänster eller högerhänt? - Högerhänt

TIO FRÅGOR OM KÄRLEK:
1. Har du nånsin varit kär? - Ja
2. Tror du på kärlek? - Ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Absolut
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ja inte med mening dock
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Ja
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? - Ja
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Vill inte ha ett förhållande med någon annan än han jag har.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Ja
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ibland


TIO KÄNSLOR:
1. Saknar du någon just nu? Ja
2. Är du glad? - Ja
3. Är du fundersam? - Ibland faktiskt
4. Är du uttråkad? - Ja
5. Är du tysk? - Nej?
6. Är du italienare? - Nej?
7. Är du fransk? - Nej?
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Aldrig vart. Men dom har inte vart tsm på åtminstonde 13/14 år
9. Gillar du någon just nu? - Ja
10. Brukar du sola solarium? - Ja ibland


EN TILL ..
När kramade du någon sist? - Typ runt 11
Saknar du någon speciell person? - Saknar  min älskopälsko
Har du svårt för att bli kär? - Krävs en jävligt speciell personlighet
När kysste du någon senast? - i Måndags
Ångrar du det? - Absolut inte!
Är du singel? - Nej
När grät du senast? - Idag
När fick du senast en komplimang? - Idag


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - Ja
Hånglat med fler än 50 pers? - Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Ja
Gjort något riktigt dumt? - Ja
Gjort något du verkligen ångrar? -Ohja
Varit nykter på nyårsafton? - Ja
Åkt ambulans? - Ja
Gjort nåt olagligt? - Ja
Blivit polisanmäld? Jag vet inte
Slagit ner någon? - Ja
Skämts över dina föräldrar? - Nej
Skämts över dig själv? - Ja.
Sagt jag älskar dig och menat det? - Ja?
Vilka kläder sover du i? - T-shirt och trosor
Varit kär? - Ja.
Är du ensam nu? - I mitt rum ja
Vill du ha barn? - Ja

SENASTE PERSONEN SOM :
Sov i din säng? - Jag och Ludvig<3
Såg dig gråta? - Ludvig
Fick dig att gråta? - Drömmen
Du delade en cigg med? - Becka
Skällde på dig? - Mamma antar ja, kommer inte ihåg

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU :
Gråtit? - Ja
Kramat någon? - Ja
Pussat någon? - Ja, Angel fick en puss på kinden
Köpt någonting? - Ja
Sjungit? - Ja
Saknat någon? - Ja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna pettersson - 6 september 2011 16:10

Fått en tröja av chrisse, och bara för att jag inte lagt upp några bilder här på ett tag så lägger jag upp lite nu! :D                    ...

Av Johanna pettersson - 6 september 2011 11:19


Sitter i skolans datasal och skulle jobba svenska men har total hjärnstopp fan, fett frustrerande, så sätter mig här och skriver lite kort istället, har inte mycket för mig och ska snart gå och äta lunch sedan åka hem, vi hade världens chill dag idag...

Av Johanna pettersson - 28 augusti 2011 20:35

Ligger i sängen och skriver och lyssnar på musik som Johannes spelar upp, har vart en fett skön dag idag, vi vaknade rätt tidigt, typ 9, sen låg vi och slöade tills klockan var typ tio i tolv eller något, drog till stan (uppsala) och träffa Erika och...

Av Johanna pettersson - 23 augusti 2011 15:12

Sitter hemma hos rille, är singel igen, ja det tog ju lång tid, in my face kan jag ju säga, så jävla ledsen och besviken på mig själv. iaf så ska jag till centrum snart och hämta ut medecin på apoteket, sedan ska jag till angel, ska äta där, få prata...

Av Johanna pettersson - 23 augusti 2011 02:19

Sitter just nu och pratar med Adrian och Petter. lyssnar på musik och är sjukt hype, eftersom jag fick prata med min lilla älskling idag!     Langar några låtar här!      ...

Presentation


Youre in my world now... Take it or leave it.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards