Alla inlägg under maj 2011

Av Johanna pettersson - 23 maj 2011 21:59

Jahaja, det visade sig att orsaken till min döende data faktiskt var virus, så vi elller rättare sagt min bror och hans polare håller på att fixa skiten, så jag bloggar från andras datorer nu lite granna haha :p har inga bilder och mitt minneskort är cp så måste fixa en kamera! buhu, får önska mig, finns inte mycket att skriva om just nu, helgen var bra, krök i fredags och chill i lördags och söndags, vart i uppsala bland annat, ska nog pysa nu, lateeeeeeeeer! <3

:'(

Av Johanna pettersson - 20 maj 2011 02:23

Min dator är döende, så det kommer ta väldigt lång tid för mig att skriva hehe, men ja, idag var jag och träffae yoshi, och efter det så drog jag till kungsängen, iaf, vill ni veta hur min underbar (inte) dag har varit? Jo det börjar med att jag somnar ungefär halv sju eller nånting,  och vaknar av mig själv, kvart i tolv, sätter mig i badet, och så ringer yoshi, fixar mig, drar till stan, drar till solna, drar till odenplan, tappar busskortet på väg från odenpland till tc, tar en chailatte på waynes och drar till kungsängen, åker hem och tar ett till bad, lägdå jag kommer på att jag missade min telefontid till jakobsbergs sjukhus, äter middag och lägger mig och sover, nu kan jag inte sova, inte bra, och min dator är heeelt STÖÖÖRD! blir helt galen! mn jaja.. :(

Av Johanna pettersson - 18 maj 2011 09:47

Gårdagens smink, och dagens nyvaka!

Jag ligger i sängen, nyvaken, ofc. vaknade 05:20 med världens magvärk så åkte hem från rille, åt frukost badade la mig och sov och vaknade nyss, knäppte ett kort och loggade in på bloggen. så langar som sagt, gårdagens smink (rätt enkelt, inga krusiduller eller annat skit) och dagens "nyvaken look" dagen kommer sluta i katastrof. Skriver senare. Peace out bitches!

   

Av Johanna pettersson - 17 maj 2011 01:18

Inatt är det fullmåne, tänker på dig Robin, jag vet att du vakar över oss, och jag saknar dig.


Sitter vid skype och skriver med Malin, En underbar människa som alltid får mig på bra humör! Har precis ätit knäckemacka och druckit te, tagit en nattcigg ute på balkongen. Ingenting händer på facebook och jag vill att mina underkläder ska komma nu, nununu! haha! men jaa man kan ju inte alltid få allt på en gång! Blir ett kortkort inlägg nu då :) haft mössa på mig idag :3

 

Av Johanna pettersson - 16 maj 2011 16:53

               

Av Johanna pettersson - 16 maj 2011 13:22

Ligger i sängen, vaknade för ca 20 minuter sedan med en fjärilsfarm i magen, annorlunda, jag vet inte vad som skapat farmen, men helt olötsligt var den där rätt äckligt faktiskt,jag har börjat om på sex and the city, är på säsong 5 nu, Big har flyttat till Napa, Miranda har fått barn, Charlotte har skiljt sig och Samantha har blivit monogam, och Carries spalter ska bli en bok. 


Jag har tänkt mycket på en sak, jag får ofta ont i magen om jag äter en större portion än vad som finns i ett nudelpaket, håller magsäcken på att krympa? Jag ska sluta med godis och läsk också, vi får väl se hur det går? Jag tror att jag kommer klara det, men jag kommer nog i må så bra i början då jag är sockerberoende, haha! Igår åt jag Mcflurry Daim orange, den godaste glassen jag någonsin ätit! Och jag har ätit mycket glass för att vara 17 (snart 18, yeei mee) år. I helgen hoppas jag på att få träffa Malin, och på torsdag eller fredag så får jag en ny bh :) återigen, yeei! Nä nu ska jag sluta tråka ut er med mina überlånga inlägg, paece out!  

Av Johanna pettersson - 15 maj 2011 22:39

Kollat på nästan halva monster i law och början till how high, ska bara uppdatera sen ska vi till donken! Provade på ölkorv för första gången idag, fett goot! har inte så mycket mer att säga, dagens kläder är en svart tunika, gråa jeans med läderimitation och skinnjacka plus pumps, även dem svart läderimitation! Ifyllningpunktcom. Pussss


 

Av Johanna pettersson - 15 maj 2011 01:37

Jag har precis suttit ute på balkongen och rökt, lyssnat på musik och tänkt, det är bra ibland, men just nu känner jag att det börjar spåra lite, lite för mycket minnen, lite för mycket känslor, lite för mycket av allt, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva hur jag mår mer än att jag inte kan sätta fingret på känslan, tomheten äxer inom mig och jag känner att snart klarar jag inte mer, men då tänker jag på alla i min närhet och hur mycket dem etyder för mig, det får mig att må bättre, jag längtar till nästa ecka, till slutet av nästa vecka, jag längtar tills jag får träffa malin, en underbar människa som får mig att hoppas, och att inte släppa tron, och jag beundrar henne, samtidigt längtar jag tills nästa vecka på onsdag, då jag får träffa världens sötnos! Som faktiskt suger på att svara på sms haha, kan inte sluta tänka på natten till torsdagen, hur mycigt vi hade det, och hela torsdagen också btw, bara låg i sängen och mös, jag ville inte därifrån, men jag är så rädd att falla. Så rädd att krossa mitt eget hjärta, än en gång..

Presentation


Youre in my world now... Take it or leave it.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards